2011年11月14日 星期一

ceremony




This is why events unnerve me,
這就是為何整件事讓我驚恐
They find it all, a different story,
他們找到另一個不同的故事
Notice whom for wheels are turning,
注意時間之輪為誰而轉
Turn again and turn towards this time,
一次又一次,轉向此時
All she ask's the strength to hold me,
她祈求力量抓住我
Then again the same old story,
再一次,永恆的古老故事
World will travel, oh so quickly,
世界運轉,如此迅速
Travel first and lean towards this time.
白駒過隙,奔流至此


Oh, I'll break them down, no mercy shown,
啊,我要將一切打碎,絕不心軟
Heaven knows, it's got to be this time,
天知道就是這一次
Watching her, these things she said,
看著她,她所說的話語
The times she cried,
當她哭泣之時
Too frail to wake this time.
如此脆弱無法醒來


Oh I'll break them down, no mercy shown
啊,我要將一切打碎,絕不心軟
Heaven knows, it's got to be this time,
天知道就是這一次
Avenues all lined with trees,
在綠樹成蔭的道路
Picture me and then you start watching,
為我拍張照片,然後你開始看著
Watching forever, forever,
永遠看著,永遠
Watching love grow, forever,
看著愛逐漸萌生,永遠
Letting me know, forever.
讓我知道,永遠


歌詞翻譯轉自galeer(嘎荔兒)的部落格

沒有留言: